tirsdag den 30. oktober 2012

Lillebror & hans kæreste

Her i weekenden var min lillebror og hans kæreste hjemme for at få taget nogle par billeder :) Her er nogle af dem, jeg er ret tilfreds med dem. Jeg bliver mere og mere vild med at fotografere i mit mini studie, kunne bare godt tænke mig det var noget store ;) Men det er nu ikke et stort problem, har plans til, op til 5 personer, så indtil videre har det ikke været noget problem :) 

Nu da julen er ved at nærme sig, er jeg så småt ved at få aftaler i hus med at få taget nogle portrætter til julegaver. Så står du og mangler en personlig julegave? Måske til dine forældre, bedsteforældre, kæreste eller bare en ven. Så har I chancen for at få taget nogle billeder i mit mini fotostudie. :) Det er da en gave alle vil blive glad for ;) Skriv i beskeder Her, hvis du er interesseret. 
(det gælder om at være lidt tidligt ude, så I også vil kunne nå at fremkaldt billederne, eller hvad du nu har af planer med dem) (:






Ingen kommentarer:

Send en kommentar